piątek, 28 listopada 2014

Poznajmy się :)

Jestem młodą matką, ale nie z rocznika a z doświadczenia. Mam wielkie szczęście , moje szczęście to Tosia i R. Tosia to perełka która uszczęśliwiła nasze życie 22.08.2014 roku . R. to mój kochany małżonek. Wspaniały mąż i jeszcze wspanialszy tatuś. Te dwie osóbki są dla mnie wszystkim co potrzebuje :)
Ale baba jak to baba. Nie narzekam na brak zewu kupna bucików(których wiecznie mało), torebek(które muszą do tych bucików pasować), kosmetyków(no hello toż to mam być sexy mamą) i oczywiście biżuterii( jak błyszczeć to na maxa).
Na blogu chce zamieszczać wszystko. To co ważne w życiu mamuśki. To co potrzebne żeby w tym życiu było lżej. Wszystko to co mamuśce czyt. kobiecie potrzebne do pełni szczęścia.
Odpowiedzi na pytania i pytania bez odpowiedzi :)
ZAPRASZAM


3 komentarze:

  1. życzę powodzenia!! sama niedawno zaczęłam :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam! Życzę powodzenia i zapraszam też do mnie:-) Coś dla książkoholików :-)

    OdpowiedzUsuń